
Hjælp til RelationMedia Bookingsystem
Systemet er stadig under udvikling, men du kan nu forespørge på ledige opgaver, se hvilke opgaver du er booket på samt hvad der er af kommende aktiviteter i dit område.
Vi håber at systemet vil give dig et bedre overblik over dine opgaver og gøre det nemmere for dig, da du nu kan forespørge på aktiviteter lige når det passer dig.
For at du kan komme godt i gang, er her en kort beskrivelse af de forskellige funktioner.
Øverst ser du en menu med genveje til de forskellige sider, som gennemgås her:
- Forside: når du trykker her føres du automatisk tilbage til forsiden.
- Min Profil: Her er to faner;
o Stamdata: her kan du se dine personlige oplysninger, og du kan rette din adresse, postnummer, telefonnummer, mail, T-shirt str. og
beskæftigelse.
Sørg for at disse oplysninger altid er opdateret.
o Kompetencer og arbejdsområde: Her kan du se hvilke arbejdsområder du er tilknyttet. Hvis du ønsker at få tilføjet eller fjernet
arbejdsområder, bedes du kontakte RelationMedia.
Du kan endvidere se, hvis vi har tilegnet dig specielle kompetencer. Dette kan f.eks. være hvis du har været på kursus i et bestemt
produkt.
Nederst på siden ”min profil” kan du ændre din adgangskode til systemet.
- Opgaver: Her er tre undersider:
o Ledige opgaver: Her kan du se hvad der er af ledige opgaver i dine områder, som du har mulighed for at forespørge på. Når du
forespørger på en opgave vil du i rimelig tid før opgavens start få besked fra RM om, hvorvidt du har fået opgaven eller ej.
Kryds altid af i højre side (ja/nej) for alle opgaver, så vi ved om du kan tage den pågældende opgave.
o Mine kommende opgaver: Her kan du se de opgaver du er booket på frem i tiden og læse den tilhørende opgavebeskrivelse.
o Mine udførte opgaver: her kan du se de opgaver du har været ude på og som er
afsluttede.
Har du spørgsmål til systemet, er du altid velkommen til at ringe til os.